Oh my

Nu är jag tillbaka i gävle efter min hemvistelse. Eller kom tillbaka igår rättare sagt, men har varit full fart sen dess. Lika bra att bara köra på. Resan hem igen gick bra förutom dumma sj som typ aldrig kan hålla tider, men löste sig ju i allafall tillslut som tur var!

Sista föreläsningarna ,innan "påsklovet", och rock'n roll party på lillavall imorgon, då kan vi snacka Party med stort P kan jag lova! Ja iallafall för min o Kristinas del ;) för resten har ju antingen åkt hem eller ska jobba typ..

Helgen hemma har varit kanon, fast en aningen stressig, känns som jag för det mesta bara flängit runt och inte varit hemma o tagit det lungt ett dugg, vilket var vad jag egentligen skulle behövt och sett fram emot, men det här var också bra:)
Får hoppas på lite avkoppling nu under påsk när jag ska upp till brorsan, men betvivlar nån lugn o ro faktiskt, blir nog mest lek och skrik med barnen ;P och på söndag är det ju Henke och Scotts som gäller för hela slanten, thank god! Fy vad jag kommer dö:P hahaha!  Kanske ska sattsa på hans kusin som nettan tycker, men jag vet inte om det då skulle vara av rätt anledning:P Jaja vi får välse hur det går, kanskerent av svimmar när jag ser honom, oh my

Måste ju bara tillägga en sak innan sängdags, fick med mig sällskap på stepen idag av Kristina som änttligen köpt träningskort, och det var minst sagt roande att se! Inte för att va taskig men det var endå lite roligt att se gumman:D men det kommer så småningom.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback