Allt tuffar på

Hello lovers!
Ojojoj vad mycket som har hänt på sista tiden, så mycket att jag inte ens orkar tänka på en del, och en del är bara en enda stor dimma..
En summering:
Firade påsk hos bror och Co i Ström. Hade en väldigt mysig påsk med mina älsklingar! Sen på påskdagen var det äntligen dags för Scotts och jag kan säga att det var toppen och där hände det grejjer, och ja jag spårade nog ur en aning, men vad ska man göra:P
Åkte sedan hem till Gävle igen och då var det dags för Dammiddagen som blev väldigt lyckad, en av dom bästa festerna hittills enligt min mening. Speciellt när sexpacket  från ballongdansen hamnade på efterfest hemma hos mig :)
Vi har invigit grillen på södra slotts, och haft party party, plus att vi kollade på Maskinen på Blue Moon Bar efter förfest med hockeypojkar:D

Det har blivit stooora mängder alkohol och mycket festande på sistone, alldeles too much, och jag är fundersam till hur min lever egentligen mår vid det här laget. Men än är det inte slut på det roliga, snarare nu det börjar, Campus Cruise på onsdag då vi drar oss ut och gör Östersjön osäkert. Sen följer det bara en massa firande enda fram till juni, och inte minst Valborg!

Mycket roligt har hänt,men även mycket annat som inte alls har varit lika kul.Ibland vet man bara inte vad man ska ta sig till och hur man ska reagera på saker och ting. Det är bara svårt. Jag är bara oerhört glad och tacksam över att vissa finns där för att stötta och hjälpa en, när man verkligen behöver det!
Det är nog dags att ta lite tid för tänkande och grubblande snart, känns som jag bara kör på i 180 utan att stanna o känna efter..

Nu är det dags att sova och få en god natts sömn inför en lång pluggdag imorgon.

/ Kisses.

Kommentarer
Postat av: Malin

Postat av: Anonym

Babe, talk to me! <3 call me when you have a free time over for me so I can hear that youré ok! Loves from Malin

2009-04-22 @ 19:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback