skulle mycket väl kunna vänja mig vid denna vardag

I tisdags blev det en mysig dag i eskilstuna med mamsen o pappsen, lite shoppande och ett evigt letande efter ett par snygga gummistövlar men, men lyckades inte hitta några. Dagen avslutades med en väldigt god tre rätters middag med vin och fördrink för att lyxa till det lite. Samtidigt repade Björn Rosenström inför sin konsert senare på kvällen, så fick lite härlig bakgrunds musik på köpet :)
Antar att detta var mina föräldrars sätt att säga tack för den här sommaren:) dom är allt bra gulliga ibland. Snart slipper dom mig och alla mina jobbiga sidor igen, men jag vet att dom kommer sakna mig i allafall..

Igår packade jag bilen full med all min packning som skulle tillbaka upp till gävle plus allt som var nyinhandlat. Mamma hade bestämt sig för att följa med, så jag fick lite sällskap, och tur var väl det för jag kom inte längre än över strängnäs bron då olje lampan börja lysa och jag var tvungen att stanna. Ringde pappa som fick åka från jobbet, fixa skjuts och komma dit med olja, och orolig som han är våga han inte släppa iväg oss själva igen, så han hoppa in i bilen o hänkade på :P
Väldigt mycket försenade kom vi tillslut fram! Och när jag kommer in i köket får jag en stor härlig javvis kram:) det var ett kärt återseende, sen följde en massa städning och upp packning. Blev även en sväng på valbo där jag tillslut hittade mina stövlar och sprang till och med på nettan :) snacka överraskad jag blev kan jag lova!

Idag har bara varit en sån där härlig hemma/slappar dag, fast jag har hunnit med ganska mycket endå.
Måste bara säga att jag lagade världens godaste blåbärspannkakor till lunch, mmmm!

Och imorgon ska jag äntligen få träffa mitt nyfödda kusinbarn, ååhh då kommer känslorna att svalla! joo då....

haj då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback