En händelserik sommar

Oj oj nu var det länge sedan. Men har haft fullt upp enda sen jag slutade jobba, först bar det iväg till gotland och en helt galen resa blev det, precis som jag hade trott. Kan inte bli annat när 4 tjejer och 12 killar har ett helt vandrarhem för sig själva och när sällskapet är riktiga festprissar :P Men en jävligt rolig resa var det i allafall!

Kom hem och var helt död, låg hemma och sov i typ ett dygn.Sen var det bara att packa om och inta bilen för en roadtrip genom sverige med pappsen. Besökte bla Kristianstad, Åhus, Halmstad och Tyskland så klart, där det blev en hel del handlat :) Även denna resa blev mycket lyckad med en hel del galna händelser..

Nu har jag vart hemma i nästan en vecka och har föröskt katchat upp så mycket som möjligt med vännerna här hemma innan det är dags för mig att återvända till gävle och en hård n0llning:P Det har blivit en hel del festande, men man lever bara en gång. Och allting avslutas med en hejdundrande kräftskiva i malins sommarstuga på lördag, känner på mig att det kommer bli kalas!

ciao.


MIn data är överfull av foton, men här är en liten försmak :)

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback