back on track

Har ju glömt att säga, att min midsommarhelg var helt super!! Hela helgen var alldeles underbar. Bästa ever:D
Träffade massor med nya och härliga människor, tänk vad lyckat det kan bli ibland.

Så här såg jag ut på Midsommar btw :)



Min första jobbdag för den här sommaren är nu avklarad, och det kändes knappt att jag hade vart därifrån.Allt satt liksom inpräntat i bakhuvudet. Nu väntar 4 veckors intensivt jobbande innan det är dags för Gotland! :D

Men börjar lite smått med en ledig dag imorgorn, då jäklar ska det pressas och njutas! :)
Nu, måste fortsätta kolla på fotbollen, dom är ju så duktiga pojkarna:) tänk om det hadeblivit som jag ville och befunnit sig på pplats i Halmstad där matcherna bla spelas, det hade ju varit great. Men blir nog iaf en liten tripp dit i Augusti, efter Gotland. Hoppasoch vill i allafall.

Stek lugnt imorn, ni som kan:)

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Tack gumman! :D fick nycklarna igår. Känns så bra! Bara 10 minuter gångsavstånd till stan med :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback