Cheers

Iblann är det bra jobbigt när man för en gångs skull har setat o skrapat ihop ett riktigt långt o bra inlägg och sen ska bloggen bara strula! Ville bara påpeka det!

I allafall så en sammanfattning här: hade det underbart ute i den gassande solen förut idag och konstaterade att iblan så är livet allt bra härligt, och jag skålade för det fina vädret.! Påpekade även att man ska leva i nuet och ta vara på varje dag och alla upplevelser som man får, inte gå miste om dem i väntan på sen. Det är i allafalll ett löfte till mig själv somk jag ska anstränga mig att hålla från och med nu.




For sedan in till stränkan i det fin fina vädret, mötte upp mina älsklingsfotografer, köpte käkoch vandrade ut till aborrberget. Där satt vi i gräset, drack öl, lyssnade på Håkan, kollade på utsikten och bara njöt av den värmande solen. -Det här är livet tjejer, kunde vi konstatera:)

Det är så här sommaren ska vara, mera utav dessa dagar tack!

Hoppas att det funkar nu för jag tänker fan inte skriva om igen:P (lat, javisst)

Kanonkul (Y) fem av fem toasts :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback