Breathe easy


Är inte det här en av de bästa?! Me like

Tog en paus från mitt oerhört tråkiga tentaplugg denna lördagkväll och gick till kåren på rockpub. Inte direkt min musik kanske men skönt att träffa lite folk o få skratta lite :)

Jag och nettis tog bilen och gav oss ut på utflykt förut idag, vårat mission var att hitta havet! Vi var till o med nere på turistinfon och fick kartor, kände mig som en jäkla turist fast jag har bott här i över ett halvår nu:P Tyvärr var jag ju inte en sån bra kartläsare för vi hamna lite fel,men efter att nettan hade skällt lite på mig så hitta vi i allafall rätt. Åh det va så fridfullt där ute och så härligt med solen, vågorna, husen ..ja till och med fiskmåsarnas ihärdiga skrik var härligt o höra! Gud vad jag längtar efter sommaren och allt vad den innebär!

Igår tog jag vi också en paus ut till valbo med bilen och checkade in alla underbara vårkläder, men blir ju inte så mkt handlat med den här ekonomin, men man kan ju iallafall få drömma.. sen hem för några timmars plugg och tillslut avslutades kvällen med våran hemmalagade pizza(ska tilläggas att den var OERHÖRT god) och lite let's dance och "så ska det låta" med allas våran älskade Måns. Nettis har ju verkligen tur som fått hånglat upp den läckerbiten ;)

Nej nu är det sängdags för länge sedan. Imorgon är det en ny dag, med nya härliga upgifter som ska lösas. You just gotta love it.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback