Just seeking for some comfort.

Åååh bli så trött, varför kan du inte hjälpa mig och bara ge mig råd om hur jag ska göra. Jag säger inte att du ska bestämma åt mig bara ge mig lite hjälp på traven..ska det vara så svårt?

Jaha, var det den här kvällen som skulle bli tidig? Detta ältande gör mina nätter nästintill sömnlösa..
Vet verkligen inte hur jag ska göra under sommaren med jobb, praktik, lägenheten, vilken stad jag ska bo i?! Jag blir galen, så jäkla många frågor utan några svar, jag bara ältar fram o tillbaka över hur jag ska göra men kommer inte fram till nånting bra. Känns så långt borta allting, men samtidigt är det panik, måste bestämma mig snarast. Är nog större chans att få ett sommarjobb här om jag ska vara ärlig och jag har ju rummet här som jag endå måste betala, men frågan är om jag skulle klara av att vara kvar här nästan själv, medan alla andra sticker härifrån..? Det är bara ett enda stort frågetecken. 

Önskar att svaren bara kunde komma till mig NU!

Ursäkta värsta depp feelingen, jag som kände mig så uppiggad idag på grund av det fina vårvädret o allt, fan också!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är kvar här =D

2009-03-21 @ 12:02:19
Postat av: ;

2009-03-22 @ 00:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback