Wonderful !

Fan vad skönt, tentan avklarad och det gick som smort, måste i allafall prickat in ett godkänt! Åhhh vad underbart!! :D
Solen skiner och humöret är på topp. Sitter här och inväntar resten av crewet, bara en timme kvar på skrivtiden så snart borde dom vara klara så vi kan gå ner på stan och fira med en fika, eller var det direkt till baren vi sa?! :)
Ikväll blir det party utan dess like, har ju varit party fritt nu i 2 veckor så det är lika bra att slå på stort.

Imorgon blir det förhoppningsvis en roadtrip till lager 157 för lite fyndande med tjejerna, men det beror påom någon är lämplig att köra..

Jag och nettan fick nys om en ledig trea på södra slotts som vi nu har tills på måndag att besluta os för om vi vill ha, för sen stänger dom hela huset för oss studenter, så hur ska vi göra?! Vill vi flytta dit eller inte..? Vi fick nyckeln igår och åkte o tittade, den är fin men kunde ju ha varit bättre. I alla fall badrummet, har blivit för bortskämd med mitt stora fina badrum som jag har nu, så jag har ganska stora krav, fan är det värt det?
Får tänka på saken och hoppas på att svaret bara kommer flygandes in i mitt huvud.
Nej nu ska jag gå ut i solen i väntan på dom andra.

Festa lungt imorgon mina tjejer hemma och ta det lungt med Helena, som börjar bli gammal nu ;)

/ PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

jag saknar min Mary ! <2

Postat av: Helena

Kärlek <3<3<3

2009-04-07 @ 20:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback