En hel del

Shit vilket party det blev i lördags, helt kanon!! Började först utanför kryckan med grillning, sen när det blev kallt drog vi oss inåt och fortsatte partandet, efter ett tag dök även sexmästeriet upp och vi körde hårt :) Vid elva bar det iväg till Blue moon Bar och Crossfire. Och gissa vem som blev uppdragen på scenen och fick dansa med sångarna om inte Mary :D fick till och med en kram av Rigo! Den fortsatta kvällen blev en aning konstig,men större delen av kvällen var helt toppen.

Gårdagen var SEG, låg på en filt i solen större delen av dagen, men mot kvällningen lyckades jag o nettan dra oss iväg på fotboll, gävle- brommapojkarna, för jag hade ju vunnit biljetter. Stannade dock inte så länge eftersom vi hamnade i skuggan och breve fotbollshuliganerna som höll på att slå till mig i bara farten.
Så vi gjorde istället ett besök hos Tobbis som bjöd på kaffe. Jag o nettan begav oss hem för att baka våran efterlängtade ananas paj som blev kanoooon god! Och javvis var så snäll att han lagade mat åt oss, vet intevad han hade fått för fnatt :P sen blev det bara mys i soffan framför Deja vu.

Och så till idag, då har vi suttit i biblioteket med vårat sega grupparbete från 10-6, så nu är jag skapligt slut i huvudet..
Fick även goda nyheter idag, att jag ska jobba i Valbo köpcentrum från torsdag till söndag o kankse tisdag, MONEY!!! så jäkla välbehövligt. Så tack cecilia för att du ska åka till Grekland :)

Imorgon är det Garden Party ute på Engeltofta, efter ännu mera grupparbete, kommer bli super!! Längtar, men frågan är vad man ska ha för somrigt på sig :/

Nu är det dags för sängen och lite SATC innan läggdags.

Puss på er mina älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Puss på DIG <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback