Happyface

OOOOOOHHHHHHH yesssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fick nyss reda på att jag klarade tentan i byggteknik som jag trodde skulle bli min första omtenta, var helt bombis. Men klarade mig till och med jäkligt bra. Plus att vi klarade villaprojekteringen som nästintill var en omöjligt svår uppgift. Fy fan vad jag är glad!!!!! Slipper tänka på omtenta och kompletering, nu ska bara sista kursen avklaras och sen är det klappat och klart för sommaren. 

Kollade nyss klart på eurovision med nettis o javve, fy fabian vikket skämt! om inte vi vinner på lördag är det ju något fel på världen.

Skönt att höra min älskade väns röst idag,det var alldeles för länge sen <3

Nu är det bara att ladda för inför den späckade morgondagen: Morrontur med nettis, grupparbete, födelsedagsfirande, grillparty med hela korridoren och till slut Melody club på kåren:D som jag har längtat efter den dagen i över en vecka, nu har jag faktiskt varit duktig i flera dagar så imorgon smäller det.

Ursäkta uppehållet, men varken motivationen eller tiden har funnits på senaste tiden. But hopefully I'm back on track now.

Go natt! (ska föröska sova trots min oerhört störande granne) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback