tömningar på G

Sitter här med mina kära böcker o ska tentaplugga är det meningen, men har noll motivation, hittar helt plötsligt på tusen andra saker som jag "måste" göra..I wonder why

Nu börjar tiden ta slut och jag har snart gått mitt första år här i Gävle, shit vad tiden går fort alltså! Och det märks att sommarlovet snart är här för nu är alla avslutningsfester och liknande i full gång.

Igår började det med Gavlecons fotbollskupp, som jag dock kom lite försent till eftersom jag satt i friserstolen och snaggade mig, men en sväng förbi där hann jag iaf. Sen hem för ett ytterst försök till plugg, slutade med att jag korkade upp vinet, nettan kom över vi hade deep talk, sjöng halsarna av oss till boybands med javvis, sen bar det av till Lillan för tunntömning, och oj vikken tömning det blev! Nettis och jag hittade även våran mystiska bedårande främling, som vi har väntat!!! Och imorn kommer han igen.
För imorn är det en toppen dag, först volleybollturnering men vi ska bara gassa i solen, dricka och heja:P sen blir det grillning utanför här på midgård och typ alla ska hit :) och kvällen avslutas på kårens tunntömning, fatta vad alla är taggade. Kommer bli mixade känslor eftersom det är sista festen då typ alla är med,och kommer sakna all denna gemenskap som tusan över sommarn. Så imorgon ska vi ha kul som aldrig förr.

Nettis och jag har vart o handlat till grillning nu och det blev även lite belönings godis, så jag ska orka plugga.
Men nu var det plugg ja, imorgon är imorgon och nu är nu..





Och så här kan det ju tyvärr också gå ibland..

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha snygg den sista bilden :) Jag saknar dig, hoppas du kommer hem snart!??

Postat av: Malin Viklund

Nora är så lik dig gumman :) Sötis. puss

2009-07-01 @ 11:03:23
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback