toppen,idag inte så toppen..

ja idag mår man ju som man förtjänar. Ingen rolig dag idag alls, har typ inte gjort ett skit, helt meningslöst..
Missade föreläsningen imorse också, så imorgon blir det extra mycket plugg. Kul.
Men gårkvällen var super duper i alla fall, så det är det väl värt :)
Hann höra några låtar med Melody Club, och dom var jäkligt bra live..tror jag:P

Nu är det bara till o ladda om för kryckis 25-årsfest på lördag :)

Tänkte bjuda på lite pics från valborg här också:



Snyggaste pyramiden ever här ovan enligt min mening(fy fan vad jobbigt de va:P) Och sen lagfoto på det bästa laget under valborg, Kanoooon! Jag o kära Maria, och sen jag o jonas :) Detta var nog en av de bästa valborg jag vart med om, men nästa år blir det uppsala med alla andra tror jag nog..

Nu blir det nog lite mera slapp inne hos javvis med film.
ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback