Jag lovar att vi ses igen till sommarn!

Igår blev det ännu en sån där slapp dag, vet inte vad som hade hänt men alla var som värsta dönickarna, tror nog att det blev en hård onsdagskväll i allafall :P
Efter många om och men så tog jag mig i kragen och satte mig ned för plugg i några timmar. Sen off till Maria där det blev filmkväll med henne och Sara. Vi valde två rikitgt bra filmer, Eagle Eye och sen en nåt med kvinnor..och det händer fan inte ofta, att man har sån tur! Men vid 1 tiden då var det kämpigt för oss alla att hålla ögonen öppna, men vi härdade ut. När man var som tröttast var det bara till för mig och Sara att lämna Marias otroligt sköna soffa och sätta oss på våra cyklar och trampa hem i kylan till vårt kära midgård.
Hemma vid halv 2 tiden dödstrött, men tro inte att jag kunde somna för det, nee det tog sin ytterligare lilla tid..

Nu sitter jag här relativt pigg i allafall, dags för träning snart, men njuter först av lite simon norrsveden och moto boy. Me like!
Efter träningen, lite shopping på willys med girlsen, eventuellt lite plugg, eventuellt lite stan och sen dags för mig o Javvis att bege oss på grill/25 års fest hos Kryckis :D kommer bli great, det känner jag på mig.


Så jävla sköna låtar, och röst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback